Bordro ve Özlük İşleri Sorumlusu
ALKEV Özel Okullarının İnsan Kaynakları ekibinde yer alacak ‘Bordro ve Özlük İşleri Sorumlusu’ arayışımız bulunmaktadır.
İş Tanımı
- Bordro, puantaj ve ücret tahakkuklarının hazırlanması
- Personel işe giriş ve işten çıkış süreçlerinin yürütülmesi
- Kıdem ve ihbar tazminatı hesaplamalarının yapılması
- Yıllık izinlerin takibinin yapılıp izin karşılığının hesaplanması
- Personel iş göremez raporlarının ve izinlerinin takibi
- Resmi kurum ve kuruluşlarla (SGK, Çalışma Bakanlığı, İcra Daireleri ve İŞKUR) ilgili yasal süreçlerin yürütülmesi ve resmi yazışmaların gerçekleştirilmesi
- Muhtasar prim ve hizmet beyannamesi işlemlerinin yapılması
- Personel icra yazışmaları, kesintileri ve ödemelerinin yapılması
- Zorunlu BES (Bireysel Emeklilik Sistemi) işlemlerinin yürütülmesi
- Personel özlük dosyalarının güncel tutulmasının sağlanması
- Yararlanılan teşvik uygulamalarının takip edilmesi ve raporlanması
- Personel ve özlük işlemlerinin tüm yasal süreçlerinin ve bildirimlerinin yerine getirilmesinin sağlanması,
- Kurum içi yan hakların takibi ve yürütülmesi
- Yapılan tüm işlemlere yönelik rutin raporların hazırlanması
Aranan Nitelikler
- Üniversitelerin ilgili bölümlerinden mezun
- Tercihen İnsan Kaynakları Yönetimi Yüksek Lisans derecesine sahip
- Bordro ve Özlük İşlerinde minimum 5 yıl (tercihen eğitim kurumlarında) tecrübeye sahip
- MS Office programlarına hakim, özellikle iyi derecede excel bilgisine sahip
- Raporlama becerisi yüksek
- Logo Bordro programını kullanmayı iyi derecede bilen
- İşveren teşvikleri hakkında bilgi sahibi
- İş ve sosyal güvenlik hukuku başta olmak üzere ilgili yasal mevzuatlara hakim
- İletişim becerileri kuvvetli, ekip çalışmasına yatkın
- İş takibi konusunda dikkatli ve sonuç odaklı çalışabilen
- Analitik düşünce yönü gelişmiş ve takım çalışmasına yatkın